185 - Muhammed ile bile Mi'râc'a çıkan benem

007 - İy ‘âşıkan iy ‘âşıkan ‘ışk mezhebi dîndür bana


Müstef'ilün Müstef'ilün Müstef'ilün Müstef'ilün
 

1 İy ‘âşıkan iy ‘âşıkan ‘ışk mezheb ü dîndür bana
Gördi gözüm dost yüzüni yas kamu dügündür bana

2 Ayruk bize yas eylemez gönlümüzi pâs eylemez
Hak'dan gelen görklü âvâz andan gelen ündür bana

3 Ayruk bana ben dimeyem kimesneye sen dimeyem
Ya kul ya sultân dimeyem kalsun işidenler tana

4 Senden sana varur yolum senden seni söyler dilüm
Allah sana irmez elüm bu hikmete kaldum tana

5 Ben ‘ışkundan ırılmayam dergâhundan sürülmeyem
Bundan dahı giderisem senün ile varam sana

6 Ol dost bizi viribidi var dünyayı bir gör didi
Geldüm gördüm bir ârâyiş seni seven kalmaz ana

7 Kullarına va'deyledi yarınki gün görnem didi
Ol dostlarun sevindügi yarınum bugündür bana

8 Dost ‘ışka ulaşalıdan dünyâ âhiret bir oldı
Ezel-ebed sorarısan dün ile bugündür bana

9 Yûnus seni dîn idindi dîn nedür îman idindi
‘Işka bugün yarın n'olur işi nedür öndin sona

Yorumlar